یزدفردا: رییس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: دکتر قاضی زاده هاشمی، وزیر اسبق بهداشت و فوق تخصص و جراح چشم در سفر به شهرستان بهاباد این استان، ۵۰ عمل جراحی آب مروارید را به صورت رایگان در این شهرستان انجام داد.

به گزارش یزدفردا: دکتر علی رضا اسلامی، گفت: عمل جراحی آب مروارید به تازگی و طی ۲ روز در بهاباد انجام شده که در یک مورد آن وزیر اسبق بهداشت ضمن معاینه چشم افراد، مواردی که نیاز به جراحی آب مروارید داشتند را به صورت رایگان عمل کرد.

وی با بیان اینکه یک موسسه خیریه که مسوولیت آن با قاضی زاده هاشمی هست از اردیبهشت ماه فعالیت خود را در شهرستان ابرکوه استان یزد آغاز و به تازگی در شهرستان بهاباد مستقر شده است، تصریح کرد: این گروه پزشکی، علاوه بر خدمات چشم پزشکی در زمینه ارائه خدمات دندانپزشکی نیز برای گروه‌های خاص خدمات ارائه می کند.

وزیر اسبق بهداشت، ۵۰ عمل جراحی رایگان آب مروارید در بهاباد یزد انجام داد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد، دکتر محمود نوری شادکام، سرپرست جدید این دانشگاه نیز در دیدار با وزیر اسبق بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از خدمات وی به بیماران نیازمند قدردانی کرد .

در این دیدار که جمعی از اساتید و پیشکسوتان دانشگاه حضور داشتند، در خصوص نحوه ادامه همکاری موسسه خیریه قاضی زاده هاشمی در استان یزد بحث و تبادل نظر انجام شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا